KeGeMuKaN MeLaNdA *OHH NOOO!!!!!*

Assalamualaikum u all.................



dh 2 minggu aku duk umh asyik duk bina badan jew...almklum yew sape2 yg blom knal aku..kalo nk thu aku nim seorg budak yg gemuk.. so bila duk umh mcm ni lh jadinye uwaaaaauwaaaa!!!!!!!! xskee2

lpas aku Last Day kt tmpt keje dlu...trus aku p PERAK untuk kursus induksi AIM selama 1 minggu...so skrg nim aku duk tggu surat drpda AIM coz nk thu kt mne dorang campak aku untuk posting...ermmm mmang sah2 lah dorang campak aku kt luar ganu huhuhu...tp yg aku geram sgt sampai ceroh aku duk tggu surat dorang x smpai2 gak...hari tu de jgak lah aku col HQ kt Damansara nk brtnya kn hal nim tp malangye Pengarah AIM plak duk cuti...so result xleh thu lg lah...nsb badan lah ko eja ganu eaaaa!!!

bsok aku akn col HQ lg coz kawan2 sperjuangan aku de bg thu result dh kluar..surat plak otw tp x thu lh bila smpai kn , mne thu kot2 abg posmen kite mogok huhu ..dorang ckp ade yg kena posting dkt Rompin, Gua Musang, Kedah...ermmm agak2nye aku kt mne erk...bdebar plak rse d hti nim...hrp2 xde lh jauh sgt lh kn..kalo dekat snang nk blik umh selalu hahaha *anak mak ok*

p/s : harap2 surat aku cepat smpai n tarikh lapor diri pun awl coz aku dh x sabar nk keje..

mood : aku x ske duk keadaan cm nim!!!! aku perlukan keje ok!!! kalo x mkin lama mkin gemuk  lh haku huhuhuhu

zZzzzzZz...layan jew..wssalam
 



4 comments:

SoLy SoLicious said...

gemuk ke?? ini makin comel adelah... ^^

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

tak dak la gemuks mana pun...biasa la tu...

Eja GaNu said...

SoLy SoLicious ~ gemuk ler...kt mne yg comel tu ahakk

Eja GaNu said...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ ~ gemuk lh sis..baju byk dh x muat huhu