17 Ogos 2010 (selasa) jam 12.45 am

salam semua....

first sekali aku nk ucapkan selamat menyambut bulan ramadhan kepada semua my friendsss..sowy dh lme aku x ambik thu pasal blog aku (RaHsIa HaTiKu 2010)...dulu beria2 sgt aku nk belajar buat blog sekarang hampeh hangat2 tahi ayam jew (nsb baek aku x hangat mcm tahi ayam hehehe)..dah lame x aku x kongsi rahsia hatiku dalam blog..kalu ikutkan byk sgt aku nk cerita suka duka ku kt dlam ni tp x kesampaian..ye lh sjak aku berhenti keje dkat Institut Kemahiran Antarabangsa Showme aku lngsung x ambik thu psal blog...sedangkan byk aku nk kongsi pengalaman kerja di tempat baru di Pejabat kontraktor...lebih2 lg kerja dengan owg cina ada tika best ada gop tika yg dop best huhuhuhu...yg bestnye keje ngn owg cina ni dia x sombong peramah x suka mengumpat keje cool jew manjang hihihi yg x bestnye aku x fham apa yg diorang ckap, biasa lh kalu owg cina ckap melayu mesti jd pelat( conth Banyak : Manyak) xfaham pun kna buat2 fham hehehe tp yang paling x bestnye bila diaorg ckapa bhasa cina mula lh aku garu kepala yg dop gtal hahaha...lansung x fham pew die ckap adoiiiii npk gaya nye aku kena blja ckp cina lh hehehee..tapi yang paling penting aku happy keje d tmpat baru... nti kalu de msa aku kongsi lg...dh lewat ni time aku go to sleep..kn bsok xpsal2 aku x bgun sahur....daaaaaaaaa semua hrp2 hari esk lebih drpd hri ini aminnnn miss u all muahhhhh(xbtal poce kn he4)...salam

No comments: