Ya aLLaH Permudahkanlah segala urusanku…


Bismillahirrahmanirrahim..Assalamualaikum u all.....

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi. Maha Mengasihani..Sesungguhnya Aku yakin bahawa Allah sedang menguji aku.. Itu yang aku fikirkan sekarang ini.. Tapi terlalu berat ya Allah.. Dengan ujian yang kau berikan kepada aku… Aku tak sanggup ya Allah… Ya Allah ringankanlah ujian ini ya Allah.. icon sad Permudahkanlah Segala Urusan Aku 

Ya ALLAH Ya Tuhanku,
KAU permudahkanlah segala urusanku…
hanya kepada ENGKAUlah aku berharap…
memohon pertolongan…

ku mohon kekuatan , ketabahan dan kesabaran dari-MU
agar dipermudahkan dalam menghadapi segala urusan sehari-hariku…
Sesungguhnya kepada Engkaulah ku berharap dan memohon pertolongan…
Amiiin Ya Rabbal ‘Alamiiin…

p/s : hrp u all semua tlg doa tuk aku k semoga allah permudahkan segala urusan akuu!!!

ZzzZzzzz,,,,layan jeww,,wssalammm

6 comments:

AzwanRamli said...

sabar dan tabahkan hati...

Eja GaNu said...

azwanramli ~ thanksss awkkk huhu

Honey Bhulat said...

amin..setiap yg berlaku ada hikmah nye =] hani folo cini..cantik belog kamu =]

aida4eva said...

semoga dipermudahkan urusan..aminnn :)

http://aida4eva.blogspot.com

Eja GaNu said...

thanksss u all....amim semua ^_^

Unknown said...

Aamiin ya Rabbal Alamiin