Segmen : Pencarian Mega Bloglist.

Assalamualaikum u all.. =_=


join segmen lagi ! hehe *ahak de msa lak*
kali ni segmen dari chegu zubir utk bloglistnya

hoke knpa aku nak jadi salah satu mega bloglist ?
coz nk femes haha..owh tidak ler jgn ko mmpi eja oiii...coz eja ganu suka cari ramai kwn hikk hikk..*tp pyh ler nk cri kwn sejati kn2* ermm pada yg sudi ler n ikhlas nk kwn ngn aku yg xde pape nk di bggakan...sebelum nim cz jemput aku join segmen die..tp kali tdak d jemput hoke so trpksa lh aku mnjemputkan diri ahahaha....ala xpntg pun semua tu kn yg pnting aku nk sgt2 join segmen nim..kalo u all nk thu aku nim gila segmen hoke..^_^
Nama blog: RaHsIa HaTiKu *perhh mndalam mksd die hoke*
 my name : Hasliza Hashim *eja*
url blog : http://ejahashim88.blogspot.com/

*nak join klik ----> DISINI*

4 comments:

Izzat Nazmi Saiful Bahri said...

salam perkenalan...

,datang singgah blog ni dari mega bloglist c.z. (^^,)

sukasuki said...

yeahhh..saya datang dari Segmen CZ..

Eja GaNu said...

Izzat Nazmi Saiful Bahri ~ salam prkenalan tuk kamo jgak.. thankss singgah sni..i follow u ahakk

Eja GaNu said...

sukasuki ~ terjah kamo hik hik