BEN ASHAARI :JOM KENAL BLOG SAYA

Assalamulaikum u all.....



mlm nim bawu aku bukak blog..rse rndu plak d hati x bukak blog 1 hari huhu....tut2 abg ben bt segmen lagi tnpa pgetahuan aku..ish2 mndtgkan marah nim * berani kew hahaha*...so aku nim pea lagi terus join ler segmen abg ben...kan ckp byk x smpt plak...u all kn thu aku nim hantu segmen kalo x thu sila bt2 tahu ok...kalo u all nk thu mengenai aku sila klik SINI n kalo u all terbuka hati nk join sama2 segmen abg ben sila klik SINI

zZzzzzZz...layan jew..wssalam
 

14 comments:

isyam mirah said...

eja..

jom ke sni

http://isyamnmirah.blogspot.com/2011/06/100-eja-ganu.html

LuN@_aiDi said...

dtg kenali belog ini dr segmen BA^^ jom kenali belog sy juge.. macam2 citer ader!! btw sy follow disini juge yea^^ if sudi buley follow blog sy juge!

Eja GaNu said...

thanksss mirahh...kita pun nk bt gak n3 tuk kamo hik hikk

nur said...

hai eja.. sedap nama..
JOM TENGOK GAMBAR BEST!!
JOM KE: ALL IN ONE

Eja GaNu said...

LuN@_aiDi~ thanks sdi singgah...nti kita p terjah n follow blog kamo ok..

Eja GaNu said...

nur ~ nur nme ok gak cahaya lg tuh..silap jd nur kasih hehe

Cik Kamoo said...

Singgah sini ... salam kenal!! Happy blogging frenz!!

Kalau belum daftar churp2 ... daftar kat entri ini utk tambah income...

seorang kamoo di sini & seorang kamie di sana [rempit kehidupan]: Ini Cerita Untung Kalau Kau Memang Rajin!! Baru 2 Hari Tau ...

SoLy SoLicious said...

dtg terjah belog sini....

jum dtg terjah belog sy yang simple aje..heee

http://soliciousstorynory.blogspot.com/2011/06/ben-ashaari-jom-kenal-blog-saya.html

ainol akasyah said...

dari blog ben ashaari..jom berkenalan

Betul Ke ni mata pakwa Abby Abadi

aien said...

hi!! salam kenal. meh la singgah blog saya =)

-dari segmen abg ben-

Fadzmie Mohamad said...

Salam perkenalan dari Fadzmie!
Jom singgah blog Fadzmie. :)

# segmen jom kenal blog #

ChentaMusek said...

Hye blogger :)salam perkenalan

singgah di blog anda

datang ye !

http://belogchemad.blogspot.com/2011/06/ben-ashaari-jom-kenal-blog-saya.html

Wahida said...

Saya pun join segmen ni :). Salam kenalan :D

kemboja said...

blogwalking sambil gegar awak.. hehe