[ Contest ] Anda Bagi Gambar , Prince Bagi RM50 !!!

Assalamualaikum u all...


prince de jemput aku join contest die *berjemput2 lah plak ahakk*..kalo die x jmput pun aku ttap nk join gak ahakkk well2 kn aku nim gila segmen haha...thankss prince!!! tp kn contest die ada kategori tau..kalo bleh smuanya aku nk sapu haha kalo bleh lh kn2..
 
kategori yg pertama
 1 ) Gambar Kenangan Terindah Bersama Keluarga


gmbr yg mnjdi taruhan aku adalah gmbr nim coz smua ada lengkap 1 FAMLIY...biasa ssah nk brgmbr semua mcm ni..lebih2 lg adik aku Hazlee yg nbr 2 duk sblah kanan aku yg hencem2 tu *haha perasan suda* ssah sgt nk ambil gmbar 1 famliy..kna ikut mood die jew gmbr ni pun diambil sempena bzday adik aku yg bogsu..dlm rmai adik bradik aku die yg paling diam sekali x byak bercakap..ssah nk fham ng perangai die huhu..tp kalo de pe2 hal msti die cri aku dlu ^_^...aku hrap fmliy aku sntiasa happy cm nim n sntiasa d murahkan rezeki dn di pnjgkan umo..aminn



gmbr ni plak time hari raya tahun lepas,..tema hijau tau.. thun nim x thu lh kaler apa hehe rse cm x brsemngat lak nk raya.>>> tp syg la plak dlm gmbar nim x lengkap 1 famliy coz adik aku hasrol n syafiq xde...xpe lh gmbr yg kt atas dorang dh ada kn hehe n yg pntg aku suka gmbr nim lawa sgt hehe..
 
so sape nk join meh ler klik SINI.. cik prince mgalu2kn u all join contest die..lg rmai lg meriah,,


No comments: