oh MaMa Aku maU kAhWin!!!!! ^_^

Assalamualaikum u all..........



hrp2 u all dlm keadaan chat...hari cuti u all bt pew...msti duk sbuk2 nk p knduri kahwin kn2...mcm aku berlamabak2 dapat kad jemputan kahwin smpai x thu nk pergi yg mne 1...of course pilih yg dekat2 jew kn...yg jauh tgk keadaan cm mne..bkn pea u all...tgk hari lh plak cm mne...kalo dh pnas terik nk mkn pun xde selra kn..dh ler aku nim dlam kategori gelap nnti makin gelap gugup sape yg ssah aku jgak hehehe

tp kn u all kalo aku p kndri kahwin kn yg mnjadi perhatian aku, pelamin, pengantin n hiasan2 die...haha ye dak bkan pada mknan kew...sila percaya ok..mknan nbr 2...kadang2 bla tgk pelamin cntik rse cm jelez lak...aku mmpu kew nk booking pelamin cntik cm nim..huhuhu..lebih2 lg kalo pakai bunga freshh msti lg comel kn...bajet pun comel hahaha,,,

bestnye tgk owg lain kahwin..aku bila agaknye??? jadi raja sehari tu pakai bju pngantin yg lawa2..mekap pun lawa2..perghh bab kte bertuah lh kalo dpt kahwin kn...pas 2 mula hati aku nim terdetik jgak nk kahwin coz tgk semua nim....pas tu mula lh tba2 duk trbayang2 yg pengantin perempuan tu aku...alangkah bahagia nye aku..*bdebushhh!!!!* xpsal2 kn tumbuk ngn pengntin prempuan yo lh duk gatal berangan dgn tok laki die hahaha ye dakk...sape yg x marah...opss!!! kn xde owg nk jemput aku p kndri kahwin lg hehehe..

xde lh aku gurau je lah msti lh aku brngan ngn lelaki idaman aku....tp siapakah geranganye???...haha aku pun x thu..kalo u all nk thu aku nim jenis x ska merampas hak owg apatah lg merosakan kebahagian owg lain..nim perinsip aku ok..tp kalo jdoh nk bt cm mne kn..kita hanya mmpu merancang yg mnentukan adalah DIA...tp aku mntak jauh lh sgt2...mmang aku xnk!!! selagi aku boleh elak aku elak ok!!!

bila owg tnye aku bila nk kahwin??? aku xthu nk jwb mcm mne...soalan depa nim lebih teruk dri soalan exam..mmang failed terus aku x thu jwapan die...yo lh cm mne nk kahwin tuanag pun xde apatah lg ngn BF...mybe blum smpai seru kot.*jwpan selamat*.lagpun aku nk tumpukan pada kerjaya aku dlu...sape yg xmo kahwin kn...semua owg impikan nk keluarga sndri kn termasuk aku so biar masa je lah mnentukan segala2nya...

P/s : tba2 jew cite psal kawin...nk kena nim hahaha
ZzzZzzzz,,,,layan jeww,,wssalammm 
 






2 comments:

Adam Narzuan said...

fuhh.. nice entry..adam pun same.. banyak dapat jemputan kawen.. tapi xleh g sebab k.l dengan ganu bukan dekat... lagi pun minggu lepas dah balik ganu..

Eja GaNu said...

tu pasal mcm pesta lak kndri kawin nim smpai jem gile jalan hehehe