BuNgA Oh BuNgA !_!

Assalamulaikum u all....


taraaaa.........hari tu kn u all gempak 1 opis aku coz de owg hntar bunga!!!!!!!!..tp siapakah geranganye yg akn menerima bunga ini....aku????? mstilah tidak kn...mati hdup semula xkn ada owg bagi punya bunga kt aku...kalo ada pun mybe aku pksa n xpun aku beli tuk dri sndri haha cian kt aku kn...tp kn u all aku suka sngt bunga lebih2 bunga hidup yg freshh2 g2...kalo de owg bg bunga tuk aku gerenti memang cair r hati aku nim...ermm nk bunga nk bungaaaaa!!!!! waaaaa


ala aku thu lah msti u all semua dh pernah rse semua ni kn, ada pengalaman dpt bunga n coklat kn....huhuhu aku jew yg x prnah rase semua nim coz xde owg pun sdi nk bg kt aku bunga apatah lg coklat....kadang2 aku teringin sgt nk rse cm ne prasaan terima bunga kn...tp apakah daya semua tu khayalan aku jeww so jgn lh ko mmpi eja ganu oiii...dpt brgmbr pun dh kira ok haha


kalo u all nk thu owg yang brtuah dpt bunga n coklat adalah owg yg kt dlm gmbar tu lh, aku pnggil die k.nor....tgk lh muka die berseri2 kn dpt bunga *jelez i waaaaa*... trus aku snap gmbr die hahaha....actualy k.nor marah aku letak pic nim lam blog tp aku rse cm sweet sgt2 rgi plak kalo x letak msti u all pun nk thu siapakah geranganye pemilik bunga n coklat nim kn uhuhu...sowi yew k.nor coz eja letak jgak gmbr nim...tp xpe kn kwn2 kt dlm blog x knal pun k.nor hihihi...


tp kn sejak aku tgk drama NORA ELENA nim...hati aku mbuak2 nk bunga..coz dlm drama nim seth tan romantik giler siap beli bunga lagi tuk nora kalo aku tgk drama nim mmang trsenyum sowg2 biar lh owg nk ckp aku nim gila meroyan ke hape..i don't care!! *siap trbayang lg alahai kn bgus kalo aku yg brada d tmpt die skrg hahaha*...ala setahu aku rmai prempuan yg impikan suami mcm seth tan kn...tp masih ada kew lelaki cm nim kalo ada pun mybe 1 dlm 1000 ...bkn snang nk cri owg yg betul2 syg n cntakan kt kita sepenuh hati..so sayangilah owg yg menyanyangi anda ok!!!

p/s : eh jap2 rsenye aku prnah lh trma bunga dri ex bf aku dlu sempena bzday aku hahaha thun bla erk???...mybe dh lme kot sbb 2 aku lpa...i'am sorry!!!!

ZzzzZzzz...layan jew...wsssalamm

No comments: