Rindu die sgt2...*my blog pojaan hatiku* ^_^

Assalamualaikum u all.....

ermm rse cm dh lme jew aku mnyepi kn *ada owg ksah kew haha*..rindu sgt2 kt blog usang aku nim muaxxxx!!..opss!!! sblum trlupa, u all pun aku windu gak..*cius ok tiap hri mkn ulam jntung ahak*  thankss ler sape2 yg sdi singgah blog aku n tak jemu2 tinggal jejak kt blog aku ntah pape nim.yg lnsung xde keistimewaan kn..n3 pun tak menarik mcm owg lain..

huhu xpe lah nnti kalo de msa aku terjah u all erkk...terharu sgt2..u all ler insiprasi aku dlm byk hal..thankss sgt2...sbnarnya byak bnda aku nk kongsi tp masa plak x mgizinkannya huhu..*alsan jew tu ahakk* xpe2 kalo mlm nim smpat aku akn kongsi kt u all erkk...

bkn pea u all bg can ler kt aku nim coz lg 4 hri jew lg aku dpt lungkan masa ngn my famliy..nnti aku kna duk jauh lak merntau kt tmpt owg..trpksa brjauhan klaurga yo lh smata2 nk mncari rezeki huhu.. demi msa depan aku trpksa aku harungi semua nim..huhuhu..


 ZzzzZzz..layan jew..wssalammmm


No comments: