RaYe.........RaYe.......RaYe...RaYe........RaYe

adoi kejap poce thun sekarang dh masuk 12 hari umat islam berpoce..huhuhu. detik yg dinantikan akan tiba..tp kn aku cam xde mood jew nk raye thu ni...bajet kurang..byk barang lagi yg x beli..semua 2 perlukan duit...adoiii mne nk cari..nampak gayanya duk umh sowg2 lh aku x kuar p raye umh kwn2...cedihnye huhuhu...dulu time kecik best gak dew owg kasi duit reye skarang ni aku dh besar layak jadi mak owg pun hehehe xkn owg nk kasi duit raye lg kn...


entah ler x thu nk nk ckap apa lg..semuanye perlukan duit...kn bgus hdup ni xperlukan duit (berangan lop aku ni hehe) best jd ank owg kaye kn duk goyang kaki jew kt umh xyah keje duk perabis duit mak bapak die jew tp aku?????(pew ni eja x baik merungut kena brsyukur dgn pew yg ada kn2) bukan merungut tp meluahkan apa yg terbuku dalam hati jew huhuhu yg penting aku hppy sokmo (bt2 hpy kot) hnya allah yg maha berkuasa yg mengetahui segala kejadian hehe

No comments: