CoReTaN BuDaK TeMuk

salam u all

eee x sabar nk kelik nim...yg bestnye besok cuti horeyyyy boleh bgun lewat (kte nk diet)..hehhe...dh ler cuaca mendung jew msti best tdi cm hujan kn...enthler aku ni bila nk berubah...umo ku makin tua..tp perangai x ubah2 mcm budak2 umr belasan thun...yg aku thu enjoy jew....(sengeh sokmo)...dlam pkran ku besok rsenya2 nk jging (ckp jew 2)..kalo x hujan lh....semangat ni nk krus...msti rmai owg nk (niat pun xmolek dh bab2 x krus) hehehe perasan dh abis okmo aku nim...tp kn sepnjang hdup aku...zaman sekolah paling best...rmai sgt kwn aku lebih2 lagi kwn lelaki (kwn je tau..i bkan plygirl)..indah sgt masa tu...time kapel pun best kte owg cinta monyet hehe...tp sekarang dh x sama cm dlu....huhuuu npe erkk de kah kerana aku ni budak temuk...penting sgt kew paras rupa dlam perhubungan seseorg...entah ler yg pentg hidup ni msti di teruskan kn2...aku akan bktikan yg aku boleh kruskan badan (nk tgk jew)...u all bg lah sport kt aku erkkk...jgn kdi perosak diet gua lak hehe nmpknye terpksa lah lpakan semua mknan kegemaran ku huhu...
selamat tinggal makanan kegemaran ku!!!!!!!!!!


kek

kueh teaw hong kong








sekian....wasslammm

No comments: