LiKu - LiKu KeHiDuPaN..........

salam semua....

dh lama aku x update blog aku. huhuhuhu..dlu aku yg beria2 gak nk buat blog tp trnyata hampeh hngt2 tahi ayam jew...entahlah aku pun x thu nk share story apa kat dlam ni...semuanya dh tengelam dlam igtanku...tp hri ni aku rase bring sgt2 dgn kehidupan aku sekrang...aku x thu apa kehendak aku sbenarnya...aku teringin sgt nk bhagia mcm owg lain...tp aku bersyukur dgn apa yg aku ada sekarang...terima kasih ya Tuhan!!!!!!!..tp kalo boleh aku nk berjaya dlam hdup aku..apa yg harus aku lakukan???? aku x thu nk kgsi prasaan aku ngn siapa...dlu aku ada best prenzz..de msalah selalu aku kgsi ngn die..msti die akan bg idea yg lawak2 semata2 nk hiburkan hati aku..sbb 2 aku selalu happy tiap kali bsma die tp skrg kemana kah die menghilang...uhukkk uhuk windunye kt diee..mesti die dh lupe kt aku kn...



miss u babuji bucukkk

2 comments:

liecons said...

miss u tooo threeee 4444444444 fiveeeeeeeeeeee.............................

Eja GaNu said...

six seven eight nine ten n for ever ^_^