TeNsIoN


salam u all

hari nie aku tension sgt2...bwrink kn baca blog aku asyik cerita pasal tension n bwrink jew hihihi...aku bkn tension ngn sape2 tp aku tension ngn muka aku ni...xthu nk bt cm mne...rse cm mlu jew nk bhdapan ngn owg...muka aku jd rosak xthu lh pasal apa...mcm udang kena bakar jew...dh ler trse gatal jew...tgan ni plak baik hti tlg garu huhuhu jd mkin teruk lak...enth bila lh leh jd comel cm dlu2 kn2 (perasan x hbis okmo)...nk ckp slap pkai produk xplak mula2 aku pakai ok jewn xkn smpai sebulan terus jd cm ni...xthu lh kt mne slap nye...semua owg tgur muka aku xthu nk jwb pea..mcm jwapan aku beri seduanlh,,alegic, slap pkai produk ermm mcm2 lh..xthu yg mne betoul ...uhuk2 cedihnye...(padan muka aku kn)...xsabar nk blik umh...xsggup dh nk bg owg tgk muka aku nim...aku sndri tgk pun dh x sggup apatah lg owg lain kn..dh ler gemuk,,hitam lak 2 hrap kt muka jew…tp skrg muka plak wt hal huhu tp kn aku sntiasa brsyukur pea yg ALLAH taala bg kt aku..kt luar sana de lg yg lebih teruk dr aku kn..pea yg kita ada skrg ni hnya milik allah..anytime jew allah boleh ambik so hrgai lh pea yg ada kn...ntilh aku upload muka aku erk bt tntonan umum...u all tgk lh sndri cm ne muka aku teruk sgt2!!!! angkara aku sendri so ku tggung lh sowg2 diri.. Uhukkk…hrp2 cepat sembuh seperti sedia kala…amin!!!!!!!!!



muka rosak alegic ngn ubat sakit gigi


No comments: