KaMi BuJaNg....jeng.....jeng

Assalamualaikum u all ^_^


Kami Bujang...aku n the geng bersepakat nk p umah Kak Zana nk tgk baby die (gambar baby x smpat nk ambil batery kamera xde huhu).so blik keje aku tggu k.da mai ambik aku.lme gak we all duk sembang2 kt umh k.zana..otw nk balik..rase cm lapar lak..so aku n the geng p jelajah bndar kole ganu nk mncari mknan (sekali ngn bateri kamera)...di c2 lah bermulanya story Kami Bujang ...



taraaaa...ni lah yg aku katakan Kami Bujang (dpt bateri terus kamera aku jd mgsa haha)...aku n the geng otw mncari pew yg patut d mkn..dlam mncari sempat lg si miera ni swuh aku ambil gmbar hehe.


 akhirnya..Kami Bujang berpakat nk mkn bege jew sambil lepak2...sementara nk tggu bege siap ni lah antara aksi2 Kami Bujang bergambar...mcm2 gaya lngsung x hirau org sekeliling ...^_*


gambar ni miera yg ambil...sbb 2 die x de...pndai kn die snap..tp hanya tuhan jew yg bertapa seksanya die nk ambil gmbr ni..smpai tertongeng2 (entah ke btol ejaan ku) pgungg die nsb baik krus kalo gemuk cm aku x thu lah nk ckp cm mne kn haha...


yg ni lg teruk smpai terpotong kepala Kami Bujang haha...nk swuh org tlg ambik kn cm xde org nk lyn jew kerenah kita org..last2 si miera ni letak kamera kt bawah tayar kereta k.da je (hai miera er hbis kamera aku)...sbb2 gmbr ni jd cm ni tp still tomey kn2






ermmm siap jgak bege Kami Bujang hehe...igtkan nk lepak2 kt Pulau Warisan tp cm rmai lak org smpai jem kereta..so Kami Bujang lepak dkt Shah Bandar jew bersebelahan Pasar Kedai Payang..cian kt Kami Bujang kn xde duit nk mkn sdap2..so mkn bege n mnum air twister jew ( 2 pun kosi paca)..xpelah ambik berkat kn



Habis je mkn...pe lg kejean Kami Bujang ambik gmbar lah bt kenangan ktekan...yelah bkn snag nk jmpa..masing2 bz dgn keje (bt bz jew 2)..Tgh syok2 bergmbar kamera aku jatuh!!! kena tiup di angin...terus xde mood nk bergmbar n then Kami Bujang pulang...(nsb baik kmera aku ok jew)...n yg penting aku happy sgt time 2...rindu u alll...sayammm u all muaxxxxx



p/s : abaikan muka aku huhu..muka aku bengkak alegic makan ubat sakit gigi =((((


No comments: