KePuAsAn MeLaNdA dIrIkU

salam u all..

saje2 nk kgsi ngn u all hehe...krana kepuasan melanda dlm diriku...aku edit gmbr aku yg hodoh menjadi cun melecun...kalo tgk msti jatuh hti lah bkn kt aku tp gmbr aku hehehe (perasan okmo)..so aku jd kn topik ini sbgai tjuk dlm entry aku hahaha (stacy~ jahat)...aku mnat sgt bab2 mengedit nim..pntang de gmbo aku msti edit tp kena ikut lh beb...kalo mood cm ciput baek x yah edit mmang xkn jdi punya....coz aku nim bkan terror sgt kn2 hehe...ikuti lah alkisah seterusnya,,,,,,,,,,,,,,,,,,,zzzzzzz jom terjah>>>>>>>>



yg ni sebelum di edit by eja ganu

yg ni selepas di edit by eja ganu ^_^



tomey n ciut tak gmbo aku selepas di edit....ala xyh tnye pun msti ckp tomey kn2...eja ganu sape x kena...bab edit gmbo mmang pndai kn2 (minah koya)....

wssalammm!!!!!!!!!!!!

No comments: