KePaLa Ku PuSiNg!!!!!!

 Assalamualaikum u all

Hari ni kepala ku pusing a.k.a pening.. bkan deman ke pea2 pun tp pening pasal blog...aku ni baru nk belajar bt blog...dlu separuh jalan jew...sekarang ni baru nk ber giat semula...so aku terjah lh mne2 blog...mne yg aku berkenan d hati aku ambil bt pembelajaran aku...Smpai mggu ni aku lngsung x bt keje..masuk keje kul 8.30 am smpai kul 5 aku duk asyik mengadap blog jew nsb baik big bos p oustation...(kalo mati aku hihi) so aku layann je lah..Jelez tau dk tgk blog owg lain kreatif je n tomey jew plak tu mcm2 topik ada (xmcm blog aku ntah pape)..semangat tol aku baca..Lebih2 lagi blog Ceeramoon...fuhh semangat tol aku baca..smpaikan aku pun punyai keinginan nk bt blog cm Beliau..yo lah beliau dh lme tau bt blog ni sblum kawin lg..smpai lah sekarang ni Beliau aktif n dh ada ank pun..(asyik berangan jew aku ni kan ngeee) n then aku baca dn terus membaca tba2,,,aku terpndang Tutorial Bersama Ceera...aku pun apa lg ambil ksempatan ler nk belajar jgak hihihi (biar xpndai pun try n error kn2 bwekkk)...smbil buka tutorial smbil aku edit aku punya blog smpai menjadi...alhmdulillah dlm byk2 ada yg menjadi....tp yg x mnjadi 2 lah yg mmbtkan kepala ku pusing, kecewa, sakit hati n mcm2 lah...

Aku x thu nk bt cm ne dh...aku rse kn blog aku cm rojak jew ye lah semua aku letak...tp aku x thu pea bnda pun...tp yg pastinya walaupun kepala ku pusing aku ttap akan berusaha smpai berjaya..aku akan jd kan blog Ceeramoon sebagai tempat aku menuntut ilmu...so tiap2 hari ler aku kena terjah blog beliau..hihihi jgn mare yew akak mucuk2 (wlupun aku x knal siapakah beliau)  x slah kn2 cayooookkkkkkk  Eja Ganu!!!!!!
hrp2 blog aku ni menjadi huhu
wssalammm,,

No comments: