JaLaN2 CaRi PaSaL

salam u all

Saje2 jew nk kosi story ngn u all...15 Febuary 2011 aku cuti sempena maulidur rasul so my cousin aku nim ambik kesempatan ajak aku n adik2ku p jalan2 cari pasal...ikutkan hti aku xmo pergi coz aku rela tdo kt umh...almaklumlah hobi aku kn suka tdo hehe (pttlah temuk cm tong dram kn suka tdo kikiki)..akhirnya aku pergi jugak ikut die..

ni lah ank kesayangan my cousin mat haris....syg sgt ank die ni sape2 yg bt anak ngis masti teruk kena marah hehe (gurau jew) ye lh sape x syg ank kn...mmang cute kn ank die tp nakal x thu lh nk cakap...huhuhu


ni plak mak mat haris iaitu my cousin...zura name die..cm awek cina kn hehehe biasalah kalo dh putih semua comel lote kn hihi (jahatnye aku)...gmbar ni aku ambik kt umah mk sedara aku dlm kem askar...seberang takir...

ni lah kem askar kt seberang takir..mak sedara duk cni...2 org kawin ngn askar...kalo aku rse nk cuci mata aku datang lh cni (mengorat askar) hehehe...2 pun kalo de yg brkenan d hati hohohoho

gambar ni aku swuh mak sedara aku yang ambil...marah die asyik tgk aku duk koya jew ambik gmbr sndri mcm2 gaya sudahahanye die yg tlg ambik hihihi..sayammmm mak cu muaaaxxx (ss a.k.a syok sndri)/////

otw nk p jalan2 cari pasal kita org lalu ikut pntai....saje2 nk singgah ambil angin...tp aku lpe lak pntai nie nme apa hehehe (aku bukan nyayuk ok!!!) sje2 bt lpe...



semntara smpai ke destinasi aku pun mula operasi ambik gmbr sendri...ni adalah antara salah satu gmbr yg aku ambil...xleh upload byk2 nti u all jemu tgk aku posing tmpt yg sama jew hehe (awek ganu perasan)


taraaaa.......akhirnya smpai jgak ke destinasi jalan2 cari pasal....u all npk kn kolam kt depan 2...eeee....x sbar nk mndi nim...tp????? kita org smpai terlalu awl kul (2 pm)..huhuhu kena tgu pkul 3 bru boleh mndi....adoi tension tol kn!!!

sementara menunggu kul 3,,,,, apa lg kejean aku aku ambil gmbr lah....ade jew sape2 yg jd mngsa aku kna ambik gmbr aku (gila bergambar),,,gmbr ni aku suka coz npk kurus kikiki (biar gemuk pun)...

akhirnyeee dpt jgak aku mndi kolam ni....smpat lg aku ambik gmbr semata2 nk upload dlm blog jelah...tp kalo jtuh hp aku dlm air jwabnye menangis xde lagu lh aku hahaha (mntak2 jgn jatuh)

ni lh adik aku....syafiqah aleya...cian die x pndai berenang...mmang tkut lh first time nk mndi 2 walupun ada pelmpung...last2 sekali die lak yg berani siap terjun lg..bmbang jgak aku nim...tp tgk2 cm2 je lah..tkut lemas..


yahoooo..syoknye mndi kolam...x sgka lak rmai yg dtg mndi hri 2...tp masing2 bt x thu jew.ikut haluan masing2...aku n adik aku mndi puas smpai bengkak mata hehehe (xpnh mndi kolam nk wt cm ne kn hehehe) lain x nk pergi lg lah...u all nk itot jom lahh!!!!!!


 wssalammm




 






No comments: