Ku PoHon SeRibu KeMaaFan

Assalamulaikum u all.......



sblom tu aku nk mintak maaf bynk2 u all..jnji hanya tinggal janji kn2 coz aku dh byak hutang n3 ngn u all...dlu aku selalu kongsi liku2 kehidupan yg ada dlm hidup aku kt dlm blog..tp lately aku ni bz sgt2 langsung x smpat nk update blog...smpaikan rmai yg tnya2 aku, npe dh lma x update blog...huhuhu....

x sgka lak rmai yg follow n baca blog aku ni...wlaupun blog aku x femes sgt pun mcm blog owg lain. thankss u all sdi menyinggah kt sini ^_^..dlu hari2 aku duk mngdap blog  yolah blog ni pun ibarat mcm bf aku dh...x slahkan kapel ngn blog,,,kew dosa haha...xpelah meroyan skit pun..jgn btol2 sdah nauzubillah.

mood : rinduuuu u all...jgn segan2 pilu2 nk singgah lg erkk ^_^



4 comments:

Anonymous said...

maaf mu di terima di hari raya je haha

Zul fattah said...

haha..awal lg kot.. tak boleh maaf la.. sebab tiada salah

Eja GaNu said...

sifu im ~ pndai er hahaha

Eja GaNu said...

Zul Fatah ~ xpelah awal pum kot2 x smpt hehe