AdaKah InI AllaH TakDiRkAn TuK aKu

Assalamualaikum u all........

aku harap u all dlam keadaan shat n ceria sokmo...hari nim guruh berdetum..tp npk kt luar cm panas jew mybe petang ini nk hujan kot...sama lak cm aku...hati aku nim rse cm nk ngis jew..*kalo kt umh grenti aku dh ngis*..lnsung xde mood nk bt pape...rse cm sedih sgt2..mcm2 bnda yg aku kna pk kt dlam otak aku nim...apa yg harus aku lakukan..npe byk sgt dugaan yg aku kna tempuhi...npe nim semua berlaku kt aku...ssah sgt kew die nk faham aku...aku just nk hdup single jew..jahat sgt kew aku nim atau aku nim mmang di kategori kn plygirl...suka permainkan perasaan lelaki...*byk lak prsoalan aku so sape nk jwb nim???*

aku xde niat pun nk permainkan perasaan owg...cuma aku wase dh x nk pk pasal kapel lg bt masa nim..aku nk hdup sowg2..nk tumpukan pada kerja..lagipun hati aku nim beku dh..lnsung xde prassan syg kt sape2...n aku sndri pun x faham dgn prasaan aku skrg nim...apatah lg aku nk faham dgn perasaan die..kadang2 aku pun xthu die btul2 sygkn aku @ sje nk bt hdup aku mnderita cm sekarang...kalo time die nk marah ikut hati die jew nk ckp apa kt aku..pas2 bila aku diam *coz aku xsuka bergaduh* ok plak die msj syg2 kt aku..nim yg aku pelik time die nk ckp 2 die x pk kew cm ne prassaan aku..bla aku bt keptusan nk clash n aku nk brsndrian xmo kapel2 die marah2 aku n ckp aku nim permainkan perasaan die..so skrg nim die dh bnci sgt2 kt aku smpai aku kna deactivated Facebook aku huhuhu...coz mcm2 die meragam kt wall aku sje nk malukan aku ngn kwn2 kt fb..so aku dh xleh main Facebook lg smpai bila pun aku x thu...

aku harap die faham dgn perasaan aku..kalo die xmo lpakan aku n tetap nk berdendam ngn aku...aku hanya mmpu redha jew...aku serah semua takdir aku kepada allah..biar lah die menentukan segala2 nya...andai kata allah dh tkdirkn aku xkn bahagia smpai bila2..aku pasrah jew dgn ketentuan DIA n andai kata sebaliknya aku bersyukur coz allah masih bagi aku kesempatan tuk merasa kebahagian mcm owg lain...coz aku tahu n u all pun thu yang allah ni kn maha berkuasa, penyayang, adil n maha segala2nya...die xkn menguji di luar kemampuan umatnye..=(((((((((((

mood : Tensionye!!!!! Kn bgus kalo msa bleh di undur smula...msti aku xkn mnyesal mcm nimm...ssah sgt kew die nk trima knyataan..ya allah brilah aku kkuatan tuk bhadapan dgn org mcm dia....amin!!

p/s : xde niat pun nk main kn sape2 huhuhu..semua ni brlaku d luar jgkaan aku..!_!

 ZzzZZzz..layan jew..wssalamm

No comments: