SEGMEN : PENULIS SENJA CARI BLOG BLUE AND PINK

Assalamualaikum u all..........

Hari nim tba2 hati aku terdetik nk join segmen lagi...wawawa..tp aku ni x di jemput pun oleh sape2 pun tuan tanah pun aku xknal haha aku saje jew bt jiwa kacau nk join sama...boleh kn...boleh kn...!!!! aku thu segmen ni pun dari blog Pinky Momma..of course ler die join tgk nick name pun dh thu kn2 haha...


ok ler  xmo meracau2 lagi..aku  terus pda segmen nape blog  aku pink???? Coz  aku suka  pink hehe…ceh jwapan cm ni bdak tadika leh jwb kn2 hehe…xde lh aku  mmang suka gila2 r kt pink nim… pink ni kn satu warna yang sangat terkenal dengan sifat femininenya..kalo u all nk thu pink ni romantic tau haha (keji).cius aku ckap cm  mmpesonakan!!! Sape2 yg tgk rasa cm tenang  jew, damai, boleh lembutkan hati.. warna berkasih-sayang la camtu.. sebab  tu pink  ni sentiasa dipilih oleh kaum perempuan.. coz melambangkan kelembutan.. sejuk saja mata memandang...,,tp aku nim  xde  ler lah cm Pinky Momma semua bnda nk pink (kn xpsal2 kna dush larikkkkkkkk!!!! haha)

Ermm pas 2 kn tuan tanah ke daun  nim suwuh komen blog die…alahai siap wajib lg..nk komen apa erkk…bru first time tgk blog die ni tp ok jew…kalo u all nk thu lebih baik drpd aku adalah so aku xde hak nk komen pape..langsung xde cacat cela..terbaik punya hehe

Kalo sape2 rase blog die PINK or BLUE meh ler join…rgi tau x join hehehe…nk tkar colour pun smpt tau coz tarikh tutup segmen nim, ... selasa 3 mei 2011 pukul 08:00 malam n segmen nih hannya untuk followers tuan tanah kedaun sahaja ..u all nk join x??? kalo nk join klik SINI..

zZZzzz,,...layan jew..wssalammm




No comments: