DuRiAn!!!!!!





 Assalamualaikum u all........



tba2 lak aku rse cm nk mkn durian sedappp bau durian pun aku x than so mlm tu *adalah* aku p beli durian kt pasar ngn pengikut2 setia aku sape lagi kalo bukan syafiq n syafiqah...aku p mne2 msti nk ikut...huhh!!!...smpai owg ckp "ank kew"??? kadng2 aku ia kn jew coz mls nk lyan...tp kalo mamat hesem aku ckp lh bukan hahaha...phm2 sdnri lh yew *_*




Perghhhh! tengok la isi buah durian tu. Memang menggugat nafsu makan aku la. u all penggemar durian nelan air liur je la ek. hehe. Rasa dia "umppppphhh....". Tak leh nak cakap la sedap dia tu macam mana. u all pegi la beli rasa sendiri. tp kn mahal giler buah durian nim 3 biji = Rm 30.00...sape2 yg pndai tawar mnawar 2 boleh kot hrga murah aku nim x pndai nk twar mnwar..pndai mkn ade r hehe...



tp adeq aku sowg nim mmang suka sgt2 ler kt buah durian bla die mkn mmang xigt owg lain....1 biji die mkn sowg2 jew...aku nk ambik pun die x kasi..siap mnujuk2 lg kt aku..uhukk!!!! nk durian!!!!!!!!!


tgk!!!!!! kn aku dh ckp mkn smpai x igt owg lain...aku ambik gmbr pun die bt x thu jew...xpe2 nnti aku beli byk2 xmo kasi kt die hehehe Ops! msti ada jugak yang tak suka makan durian kn? Owh...ruginya u all tak merasa nikmat makan buah durian ni. Raja buah beb! Sesetengah orang tak leh bau durian sebab bau dia busuk! busuk? Tang mana busuknya? pelik aku. Cuma bau durian ni memang kuat la. Kalau u all letak dalam kereta, berbulan-bulan pun tak hilang lagi bau dia. Sebab tu orang tua ada kabo kalau tak nak kasi dalam kereta bau durian, masa nak letak durian dalam kereta tu u all amik sebijik durian, belah lepas tu makan la seulas. Lepas tu baru masukkan dalam kereta. Petua orang lama-lama tu. Cuba la u all buat, confirm tak berbau durian dalam kereta. Napok sangat menipu! haha. Tak de lah tak berbau langsung, ada jugak tapi tak kuat sangat la bau dia.ye ke x...!!! haha


ZzZzzz....layan jew,,.wssalmm


No comments: