HaPPy BzDay BlaCk!!!!!


Asslamualikum u all...

Opss!!!!! jangan salah faham ini bkan black penyayi yang tengah meletup dgan lagu sofia jean tuh..kalo u all nk black nim adalah adik aku HASROL a.k.a BLACK....npe aku pggil die black????? Coz die yg paling hitam dalam kluarga hahaha *keji* xde lah aku bkn cm 2 ok...hitam2 pun adik aku jgak kn..lgpun aku ngn die lebih kurang jew sama2 hitam..tp jgn panggil aku Black lak hahaha


Wujud nye nme black nim time die keje part time dkat kedai Accesorie kereta..kt c2 rmai pekerja cina so dorang bagi nama black kt adik aku,,,tp adik aku nim x ambil hati pun coz die thu dorang suka gurau2 n smpai skrag die popular dgn name Black hihi,,

Tp bkn hari nim bzday die dh lama pun cma aku jew lpe nk update pasal nim...adik aku nim d lahirkan pada 20/4/1993..so die nk bt celebrate smpena bzday die n ajak semua kawan2 n sanak saudara...lagpun die dh keje xde lah nk myusahkan mak n abah aku nk kuar duit kn2...Cuma kuar tenaga je lh hehehe


So aku awal2 lgi dh ckap kt die xmo bagi hadiah just nk sposer kek bzday jew hehe *bajet xckup nk beli hadiah*malang tol black dapat kakak cm aku kn...*kutuk dri sndri*.ramai jgak r kwn2 black yg dtg x trmasuk ngn kwn aku lg *tp aku x jmput pun*..



so kita layan je lah pic2 dorang...aku nk taip pnjang2 pun malas huhu,,apa guna nye ada gmbar kn,,xkn smpan nk bt saka lak..baik aku pblish bt tontonan u all kn2...^_^


 kwn2 setempat keje

 abah aku duk sumbang tenaga mmbakar ayam hihi

 emmm nyummmyyy!!!!!!!!!

 kwn2 sekolah kot kalo x slap aku

 adeq aku yg nbr 2

bkal adeq ipar aku kot *awek adeq nbr 2*

syafiq yg bertungkus lumus sumbang tenaga

syafiq n yayiq *my cousin*


tasha n yayiq *my cousin*

mak n abah aku tuuuuuu!!!

tasha n adeq 

adeq gua yg paling tomey hihihi



antara menu yg di hidangkan...byk lg tp lpe nk snap gmbar huhuhu

ZzzZZzz...layan jew..wssalam 


No comments: