NiKmAtI BkFaSt!!!


Assalamualaikum u all…..

Salam 1 malaysia hihihi...harap2 hari nim lebih baik drpd hari smlam kn2...tp kan u all pg2 yg indah nim aku rase lapar bangat *x patut2*…huhu..perut aku menyanyi2 coz klaparan..tba2 adalah ambe allah yg sowg ni bawak buah mmplam dtg ke opis so aku apa lg suka hati ler haha de jgop bndA  nk di mkn..trus p pntry apa lg koyok buah mmplam ler… 


pagi2 dh lapar so ni lh habuannye!!!!!!!!!!! *jgn terliur ok hahaha*


bezz sgt2 smpai menjilat jari haha *x senonoh tol ank dara nim*


dlam kebizian pun smpat lg aku makang2...uwaaaa malang tol sape dpt staf cm aku nim..


 yg pnting aku dpt mkang hahaha...ermmm nyumyyyy!!!!!!!! nk lg...nk lg!!! *tgk bdan ler*

p/s : jgn segan2 pilu2 lak nk kwn ngn aku yg jiwa kacau skit nim...*skit kew haha*

ZzzzzZZZ...layan jew..wssalamm!!!




No comments: