FaCiAl Fr33


Asslamualikum u all...

Allah murahkan rezeki aku u all...Mak aku nk blnje aku bt facial...yahoooo bestnye...kata owg rezeki jgn di tolak musuh jgn di cari x g2 u all...so hari yang aku nnti2kan udah tiba...mak aku dh booking tmpat 2 coz tkut rmai owg...lebih2 lagi time cuti so we all trus p seperti yang di janjikan..


 First 2 kn aku rse cm neves sgt2 coz dh lme x bt facial nim..bla ntah kali terakhir aku bt,,aku pun lpe hihi so bla staf 2 dh mulakan kerja die aku rse cm best sgt hilang tesion2 semua..rse cm nk tdo pun ado..dh ler duk terbaring cm 2 siap on aircond mcm mne aku x ngt kn so sila jgn salahkan aku..


Kalo u all nk thu mak aku pun bt gak facial..mula2 xmo bt tp bila dh tgk aku cm best jew trus nk jgak..apa lah mak aku nim kan jeles lah 2 *haha dlm hati*..so die bt facial ikut by step lame gak r nk siap..aku pun x thu mcm mne die bt facial..aku serah bulat2 jew muka aku kt die..ikut die lah nk bt pea pun jnji chomel hahaha *nsb baik xjd pape kn*


Msti u all pun pnah bt facial kn..ala skrang nim kn zaman moden semua bnda ada tuk kecntikan kn2 xksah lh nk bt apa pun jnji duit  ado,,,xmcm aku nim nk bt facial pun kna mak sponser,,duit sndri smpan dlam poket haha...Tp kan murah jew bt facial nim dalam RM30 lebih cm 2 r...lame jgak die bt kalo x slap aku lah sejam lebih kot coz byak peralatan die pkai..aku pun lpe nme apa...*lpe kew xthu hehe* xpelah abaikan je lah yang penting taraaaaaaaa ni lah hasilnye muka aku slpas bt facial hihihi


Cantik ke tidak!!!!!!!!!cantik ke tidakkk...dgan bangga ok...hihihi msti u all meluat  tgk aku kn..ala bkn nye sokmo aku nk mnegedix cm nim...kecantikan tu kn datang dri allah...so kita brsyukur jew dgn apa yg ada...smua yg allah jadikan cantik2 blaka...tak g2 u all...*sjak bila tuakr jd ustazah nim*...so apa lg u all meh ler kita pakat bt facial tuk mncntikan diri bk tuk mnunjuk2 huhuhu....

ZzzZZzz...layan jew..wssalam







No comments: