SEGMEN: Keluargaku Keluarga Bahagia

Assalamualaikum u all.....


tdi aku jalan2 duk terjah blog u all semua..pas2 tba2 jew aku trtarik ngn segmen nim...tuan tanah kedaun nye adalah KIC so sape nk join meh ler klik sini...free jew x brbayor pun.hihi

orait jom kita jawab soalan2 yang sangat mudah ni..

a) ceritakan serba sedikit tentang keluarga anda (terpulang nak letak gambar keluarga atau tak)
aku nk sulong drpda 5 owg adik bradik..aku tggal ngn mak n abah tiri aku...mak n ayah kndung aku dh bercerai n kalo u all nk thu lebih lnjut kisah hidup aku cm ne sila klik sini ok..coz aku xmo cite pnjang2 nnti lain plak jdinye hehehe..

b) keluarga impian anda yang macam mana?
mstilah aku nk yg trbaik kn mcm u all semua ada suami yg penyayang ank yg cute2 *aku ska sgt kt baby*..sape yg xnk meh cni aku tibai skali haha xde lh grau jew smua nk bhagia kn...coz aku dh rasa semua pahit manis dlm hdup aku slma nim..kdang2 jeles gak tgk kluarga owg lain happy jew tp aku huhuhu entah lh...pape pun aku ttap brsyukur dgn apa yg aku ada skrg..

c) panggilan manja anda dirumah?
*along*

d) apa yang anda rasa anda patut buat untuk bahagiakan kedua ibu bapa anda?
aku nk keje sgguh2 nk pk psal kjaya jew..aku ada niat nk hntar mak n abah p haji...aku byk terhutang budi ngn mak n abah..dorang dh brkorban tuk aku n adik2...aku sggup lakukan apa shaja dmi kebhgian mak n abah..love u mak n abah



p/s : tarikh tutup segmen ni 22/5/2011 jam 11.59PM....tp aku dh terlmbat coz aku bawu balik dri kursus induksi...tp aku nk publish gak n3 nim coz rse syg lak terperuk lam draf...x slahkan....uhukk2

zzzZZzzz..layan jew..wssalamm


No comments: