Frust GiLeR!!!!

Assalamualaikum u all……


 mood ketat pun smpat sengeh cm kerang busuk....eeee x malu bwekkkk

abaikan gmbr kt atas.....dusta semata2 (pembuka tirai hehe) u all nk thu x???? dalam 2 3 hari ni kn aku frust lh u all…aku frust coz aku lupa password blog, nuffnang, gmail!!!!!!!  Ala mcm mne ni..semuanye penting bt aku...apa yg harus aku lakukan…uhukk uhukk (nk ngis nim tp control coz time ni aku de kt opiz)..xthu lah npe tba2 jew aku jd lpe…@ pun aku kna trima hakikat yang aku nim dh tua (oh noo!!!! Umo aku baru 23 ok,blom tua lg tp dh dewasa)..puas aku cuba tp asyik error jew…aku boleh kuar entry ni pun coz aku bt reminder dkt password aku…mlas nk taip password nil h jadinye smpai lpe password…pemalas sgt xde pyakit tp sndri cari pnyakit kn2….npk gayanye aku nim kena mndi bunga kot..bru igt semula password kn (ermmm kalo igt kn..kalo x igt mati aku)…alahaiiii u all tgk lh pic kt bawah 2 tndanye aku x tpu u all kn2..aku srius ni x de tpu2 xde main2 aku mmang btol2 frust giler (cma aku jew yg blom giler nauzubillah)….ya allah tuhanku..tlg lah ambe mg ini..npe ssah sgt nk igt semula huhuhu….mood : frust nonggeng,,,wase nk ggit org jew =(((((((((


aku sengaja kasi besau gmbar ni supaya u all dpt tgkk...hati aku bkan main sakit lg menengoknye,,,xsggup dh nk hadapi...xske...xske...xske....tulung222!!!!!
 
 
zZZZzzz...layannn...wsalam

No comments: