KeKaSiH GeLaPkU....


Asslamualaikum u all........

Sblum 2 aku nk gelak dlu hahahaahhahaha (aku bkn gila ok)...tp lawak gile tjuk n3 aku hri nim kn...xde lh u all sje jew nk kasi gempak skit..bawu best u all nk baca kn...sbnarnye cm ni aku de sorg kawan tau..xthu lh nme apa..coz die 2 CINA...nme cina ni kn pelik2 cikt..biasa aku ckp ngn die awak saya jew...tp kn die pggil aku YUNK...(jgn jelez hihi)...sbb 2 owg gosip aku ngn die..pdahal aku bawu jew knal die thun lpas kot. die keje kt kdai accesories kereta kt bawah opiz aku...bos die sewa kedai ngn aku pnya bos (u all fham kn)..tp die mmang rapat lh ngn aku n suka tlg aku..die jgak yg tlg aku rekemen kn adik aku keje kt c2 huhuhu

Tp kn u all aku sedih sgt2 coz bawu2 nie die excident...terkejut aku dgr die excident...pdahal aku bawu jmpa die..aku igtkan die excident biasa2 aje...tp teruk sgt u all...die ptah tgn n kaki..kedua2 belah plak 2..aku thu brita nim pun drpada adik aku....cianye kt die rase nk p mlawat jew...

smpai jew kt umh adik aku ajak p mlawat die..semua staf kt tmpat die keje p mlwat lpas balik keje...aku pun siap2 gak nk p mlawat die..aku pnjam kete mak dh ler time 2 hujan lebat nsb baik mak bagi aku kuar...smpai je kt hospital aku swuh adik aku jalan dlu tkut security x bagi masuk kalo tgk ber2..yelah kn aku p bkn wktu mlwat..last2 adik aku dpt masuk aku plak yg x dpt masuk coz aku kna mntak pas dlu..mencik tol kt security ni kn x kasi can lgsung kt aku..tp die hnya jlnkn tugas tol x??

tengah2 duk asyik nk bg i/c kt security 2 coz nk mntak pas..aku trserempak ngn kwan2 adik aku..die pun nk p lwat jgak..so kwan2 adik aku pun bgi thu kat security yg we all nk mlwat owg yg sama..n then security 2 ckp aku x leh masuk..coz prturan die plawat hnya dibenarkan 2 org shaja...arghhh!!!! tension gile aku...xkn aku sowg2 nk duk luar kn...so time diaorg nk masuk aku pun sbuk2 nk masuk gak..

akhirnyaaaaaaaaa aku dpt masuk u all.....xksah lh msuk curik2 pun...yg pntg aku dpt masuk kn2...smpai jew dkt wad we all cri katil peskit...opss!!! lpa aku nk cite..kwan aku ni excident 2 org..die hnya penumpang kawan die yg bawak kereta..so yg bawak kereta 2 patah 1 kaki jew...we all tgk kjap jew coz awek die dh ada lgpun die x parah sgt (cina jgak)..

semua kwn2 die trkejut tgk aku dtg mlwat...dia org ckp aku lwat buah ati..ye lh kn aku ngn die kna gosip dh ler dlm rmai2 lelaki aku sorg jew prmpuan..pas 2 mlwat owg cina plak msti owg pk bkan2 kn..aku xksah org nk ckp pea yg pntg niat aku baik...

aku tgk die pun teruk sgt u all...lgsung x leh gerak..aku x thu nk ckp apa ngn die,,aku just tgk  je lah..kadang2 die ckp cina ngn kwn die...aku pn x fham sepatah haram pun..tp smpt lg die translet kt aku..pas2 tba2 aku trpndang kt die..rase cm kesian lak..dh ler die pkai alat pnafasan..aku tgk die dh ok ckit aku pun ambil ksmpatan duk dkt sblah die n smpat lg aku usik2 die (jhat aku kn)

“ oooo awk p jlan2 x ajak sya erk...sbb 2 excident xpun awk curang ngn saya eaa xske2 hihi..saya bawu nk ajak awk p dating tp awk excident lak...xpelah sy tggu awk sembuh erkkkk..p; ”

Semua kwn2 die gelak aku ckap g2 ngn die...hahaha ada aku kesah..die snyum jew aku ckp g2 ngn die...eee kalo ngn owg lain msti dh kna marah kn2 ye lah owg tgh2 sakit aku ckp cm 2..lnsg x memahami...nsb baik die memahami aku..kalo u all nk thu dh lme die ajak aku kuar tp mcm2 alasan aku bagi..bkn pea u all aku tkut ler kuar ngn owg CINA...(pk bkn2 lak aku ni kn)..jgn die tuntut apa yg aku ckp tdi sudah..pas2 time nk balik smpt lg die psan kt aku “ yunk balik nnti bawak kete elok2 hjan nim..hati2 taw”...terharunye aku u all..dlm sakit2 die masih mngmbil brat pasal aku..rse cm nk still kt c2 jew tman die..tp apakah daya kn2..

Kat bawah ni aku de ltak gmbr die u all tgk lah....cian dkt die kn...hrp2 die cpat smbuh..u all pun tlg doa tuk die erkk...(xpe kn wlaupun die berlainan agama kn 1 malaysia hehe)

tgk lh kaki die 22 patah cian tgk die huhu

ni lak tngan die 22 patah gak..lngsung xleh gerak

u all tgk lah de darah kuar..dh ler kaki die kna letak nme apa entah..besi kot

ni lh sebahagian kawan2 die..melayu + cina...yg lain p tgk sorg lagi..yg sorg lagi aku x smpat nk snap gmbr die
sowiiiiiiii sgt2

drah die masih kuar lh u all..tak sgup aku nk nengoknye

time ni dktr nk injet die coz nk ambik darah...aku dh lari jauh dh coz "aku takut jarum" hahaha....ni adik aku yg tlg ambik pic..

 p/s : xsmpat nk cite pnjang coz aku curik masa keja kt opiz kn xpsal2 kntoi ngn bos hahahahha

zZZZzzz...layan jew..wssalamm

No comments: