SuRaT cInTa


Assalamualaikum u all...

Aku curik surat cinta adik aku hahahahaha.....x sgka adik aku 2 romntik jgak orgnye...die bgi kt awek die kot..xpe kn die xthu aku curik surat cinta dia n ltak dlam blog aku...hahaha *larikkkkkkkkkkkkkk*


ASSLAMUALAIKUM   CAYANG****************

Salam sayang dari abg semoga diri da sentiasa dilindungi oleh Allah S.W.T dan semoga bahagia selalu disamping orang yang tersayang.Abg di sini sentiasa mendoakan da sihat dan ceria-ceria selalu..Da pun doa lah abg jugak kat sini erkk…he3. Terlebih dahulu,abg pohon jutaan kemaafan dari sayang abg ni lah,,,andainya bingkisan bisu yang tak seberapa ini bisa mengusik ketenangan hari mu..


Sayang ku da….
                Kala abg temenung sendirian terimbas segala keseronokan kita yg lalu itu ketika cinta baru berputik itu…emmm bukan main seronok kita masa tu kan...abg lah yg paling seronok sekali masa tu..abg tak tau lah da macam mana…?????Iya laa…. Siang malam sms dan siang malam tak henti senyum dan ketawa,, tak lupa jugak akhir-akhir ini siang malam kita asyik gaduh…Betapa perasaan kita pada masa itu sungguh indah bergelur dengan rindu dan kasih sayang..memang lah pada awal percintaan memang indah..Sempena tahun baru ini…..abg menghulurkan salam kemaafan buat sayang abg yang tercinta.Andainya ada kesilapan sepanjang perkenalan kita..tapi kita tak kenal rupa lagi tau…samalah kita bermaafan…

SaYaNG,,,,
             Abg sedar selama ini mungkin da tidak senang dengan perangai dan sikap abg..anggap lah itu hanya sekadar ujian…….untuk abg menilai sejauh mana da tabah dan terus setia bersama abg….
Dari situ abg merasakan da benar-benar mencintai abg walaupun terpaksa kita berjauhan..Kalau boleh abg nak selalu berada disamping da..Tapi nak buat macam mane kita sudah ditakdirkan untuk berjauhan dahulu..Kata orang,bersusah-susah dahulu bersenang-senang kemudian.Betul tak sayang?????...Iya laa..kalau ada jodoh tak akan kemane..

SaYaNG,,,,,
              Hari-hari yang abg lalui terasa sepi .Tiada lagi seperti abg mengenali da dulu.Hanya bicara tanpa suara ini saja dapat meleraikan perasaan rindu.Kata apakah yang harus abg lafazkan untuk meluahkan kemelut perasaan hati agar da fahami????.....Abg tahu cinta da amat kuat untuk abg..cinta abg pula tulus dan ikhlas untuk da…Abg sentiasa doakan agar tiada jurang pemisah diantara kita…Andainya kita di takdirkan bersama selamanya….akan abg bina satu mahligai yang indah buat dirimu…Abg berserah kepada Allah semoga impian abg dapat di makbulkan..…..untuk pengetahuan da…..sebenarnya abg takut akan menyesal pada suatu hari nanti…maklumlah siapalah abg disisi da.Seorang insan yang hina dan serba kekurangan..
Abg tidak memiliki apa-apa melaikan sekeping hati yang benar-benar menyintai dirimu..
Sayang…..Terima kasih kerana da terlalu baik untuk abg.Kasih da tetap abadi dalam hati abg dan abg menyayangi diri da untuk selamanya..Abg menghormati kasih sayang  yang da curahkan selama ini.Abg harap da fahami hati dan perasaan abg..

……Da
         Penantian itu satu penyiksaan…tapi bagi abg penantian untuk diri da tidak akan abg jemu walau seberapa lama pun.Jangan da cuba memperjudikan kesetian abg..

Cinta memerlukan perjuangan dan ketabahan menghadapi dugaan bakal kita tempuhi.Kiranya ada antara kita lemah maka tewaslah kita di medan perjuangan.Sayang…selagi jasad dan nyawa tidak dipisahkan selagi itulah kesetiaan abg terhadap da..
……walaupun sejuta godaan yang melanda tak akan abg hiraukan.Hati dan perasaan abg sudah di takdirkan oleh Allah hanya untukmu seorang walaupun kita berjauhan..Abg amat bersyukur pada tuhan yang esa kerana di pertemukan kita di dalam keadaan yang tidak di sangkakan.
Sayang…sukar untuk abg melupakan da.Terlalu sayang ku teramat sayang padamu..Bagi abg tiada siapa yang dapat menghalang perhubungan kita hanya tuhan yang menentukannya.Rindu teramat rindu pabila da berjauhan dari sisi abg….bukan saja berjauhan malah sekelip mata da tiada,terasa benar-benar kosong,sekosong tin yang tiada berisi dirinya…

          Kekasih ku hanya engkau satu dalam mimpi dandan hidup ku….tiada insane lain bertahtah di hati ini selain diri mu sayang..Abg akan lakukan segalanya walaupun nyawa menjadi taruhan,walau jiwa ini tercabar,walau sekeji mana abg hina namun hati abg tetap pada mu jua..Tidak terniat untuk abg menduakan da…malah untuk menyakiti hati mu sayang.Jauh sekali dari sudut hati..
Disini ada abg kirimkan gambar abg untuk da…tapi gambar ini bukan rupa abg sekarang..Gambar ini semasa abg Form 1..da teka lah macam mana rupa abg sekarang. Apabila da tengok gambar itu,mesta da pengsang punya..sebab bukannya hemsen..betul tak..????bila da tengok gambar abg,yang putih dekat bibir itu,,bukanya gigi tapi misai.. comel kan misai abg..he3,,da jangan ingat pulak abg ni jongang ok.kalau da cakap abg jongang siap da. tetapi kalau da nak tengok rupa abg sekarang ini,da mesti hantar gambar da secepat yang munking….

 Sampai di sini sahaja...abg doakan agar hari-hari da terus di sinari gemilang walaupun berjauhan…hanya satu pinta ku jangan ada benci antara kita..tapi dengarlah bisikan terakhir buat azimat…AKU CINTA PADAMU….……..Sambutlah salam sayang teramat sayang dari abg ..Ingatilah Allah selalu,,insya-allah hidup kita akan Selamat di dunia dan akhirat….wassalam…
                          
                        BYE-BYE SAYANG
                 
*Pesanan = Kesetian dan kujujuran datang dari hati yang ikhlas…Jaga Kesihatanmu..Jangan lupa pulak BALAS ok.. 



 p/s : jgn kasi thu adik aku ok.....

ZzZzzZ...lyan jew...wssalamm


                                                                                           
                                                  
                                                                                                        


No comments: