GaTaL TaNgAn.....

Assalamualaikum u all........

Jgn salah fham lak ngn tjuk n3 di atas erkk...hari nim aku gatal tangan tukar templat blog aku..xthu nk bt pea dh...nk taip n3 mlas hihihi padahal byk gile story yg aku peram dlm pale otak aku nim.*_^...so aku bt2 gatal tngan main templat...nsb baik mnjadi coz aku main klik jew....pdahal aku x thu pape pun hahaha



ok yg ni templat yang lama...aku print screen tuk u all...boleh bzakan templat yg aku tukar kn2...tp syg gak nk tukar coz npk tomey dgn templat 2...xpelah kalo boring aku tukar semula xde hal lah kn pro bab2 tukar nim haha (perasan)



taraaaaaaaaaaa.......tomey x....of course lh tomey kn cm tuan die kiut miut jew hahaha (sila muntah)..aku xnk lah story cm ne nk tukar templat ni coz msti u all lebih pro daripda aku kn...yo lh aku kn bawu lg dlm dunia blog...spttnya u all yg bagi tunjuk ajar kt aku....hihihi (tunjuk ajar ku sifu muaxxx)

zzZZzzz...layan jew...wssalamm

No comments: