TeRiNgIn

Assalamualaikum u all.....


aku teringin sgt nk pkai tdung cm kt gmbr atas 2...so ari 2 aku tman k.wani p ngok umah sewa kt Pengadan Baru (terengganu)...smbil menunggu org yg bg sewa 2 we all pun p cuci mata dkat Desa Murni..perghhh!!!! byk gila kain spasang n tdung2 d jual...murah2 lak 2 (dh ler time 2 bawu dpt gaji hehe)..tgh cuci mata aku terpndang tudung kt atas 2 (xthu nama sowiiiii)..so aku beli 1 hehehe...ye lah teringin nk pkai..


u all tgk ler muka aku stelah memakai tudung itu (abaikan pmndangan belakang xsmpt nk kmas) ...bulat semcam jew x sggup aku nk ngoknye huhu...nsb baik x beli byk..bkn pea u all kt umh aku 2 dh byk tdung ni tp tak trpakai...membazir jew kn...tp aku sedih muka aku x sesuai pkai tdung cm ni...so aku brgaya dlm blog je lah...xslh kn2????


npe time adik aku pkai comel jew...sesuai ngn muka die jeleznye aku......npk cm matang jew die pkai tdung cm ni kn mcm owg dewasa...nsb baik tdung 2 murah tak lah aku terkilan sgt kn hehehe....xpe lh bagi die je lh tdung 2 (pjuk hti sndri)..


tgk lh die 2 eeee gramnye ngok bdak nim bajet lawa kn bwekkkkkkkkk............tpiiiiii mmang lawa pun.......jgn jelezzzzz hihihi


npk gayanye aku sesuai tdung cm ni jew kot...redha jelah....alahaiii tomeyynye aku!!!!!!!!!!!! awek prsan hahaha (sila muntah ok)

zzzZZZZzzz Layan jelah...wssalam



No comments: