HaNyA TiNgGaL KeNaNgAn


Assalamualaikum u all...
aku wndu bgat kt my prendss time sek dlu...byk kenagan yg x dpt aku lupakan...tp nk wt cm ne kn semuanye dh tggal kenangan setelah aku berpindah sek kt bndr kole ganu...huhu sedihkn...tp aku x pnh lpa kn my prendss..semuanya ada dlm igtan ku...mybe my prendss dh lpa kt aku kot..ye lh mybe ada yg dh kwin...atau ada yg dh keje mne de msa nk igt aku..huhu smpaikn de slah sowg 2 xmo kwn dh ngn aku mybe de slah fham tnpa aku sedari kot. u all nk thu  sape orgnye tgk pic ok tp aku xmo kasi thu yg mne 1 huhu (nk thu carik sndri)...smuanya lost contact....nsb baik de FACEBOOk.....tp masing2 bz lak...



 ni slah sowg my best prends...merangkap sepupu aku....dlu mne ada dia msti ada aku...owg ckp aku ngn die cm kmbar siang hehe mybe aku sama besar dgn die kot skrg aku x thu die duk keje mne..nbr tel pun xde (sepupu jenis apa aku ni kn??)...tp dgr2 cite dia dh bertunang...tgu kumpul duit nk kawin jew...tp aku aku????? enth bila



 gmbr ni time we all p melwat kt melaca...coz time bwu hbis exam PMR...so ambil kesempatan tuk merehatkn otak yg telah beku (knon2 beku nk jwb exam)...ni lh kali trakhir aku brsama dia org semua tggal kenangan...winduuuunyeeee kt my prendssss (biar ler diaorg x rndu aku pun)
 

 entah bila agaknye aku n my prendss boleh happy cm ni lg....ni lh kengan terindah bagi aku...tp msing2 skrg bz dgn tggungjwab masing2 so aku kna phm ler (aku jew yg wt2 bz)..hrp2 my prendss xkn lpa kn aku n sntiasa mengingatiku (ewah2 igt ko 2 pntg sgt kew smpai owg kena igt kt ko kn2)...




di sini
di antara kemeriahan dan bintang
aku memilih sunyi
di mana telah kutanam hektaran rindu bersma 
kenagan terindah untukmu wahai sahabatku
ketika malam berjatuhan
hingga terdampar di pagi

dan untuk kesekian kalinya
aku merasa dikau begitu jauh
meski kita masih saling berteduh
di bawah langit yang sama 
jika kau percaya angin adalah satu
jika kau percaya samudera adalah biru
akan kunyanyikan rindu ini
lewat angin, lewat laut
lewat sunyi
dan denting malam hrp2 kita akan berjumpa lg!!!!






ZzzZZZzzz....layann....wssalam


 



No comments: