KeSiLaPaNkU


Assalamualaikum u all....

Aku de bt silap lh u all...aku silap bt surat claim ngn buyer huhuhu..die dh bayar tp aku still bt surat claim lg..dh lh buyer 2 cina..marah gila die..kalo owg cina dh marah u all thu lh cm ne kn pop pep pop pep mulut die x pndai nk brenti... kalo aku yg kena marah xpe gak ni owg lain yg kna marah...xpsal2 aku yg bt silap tp owg lain yg dpt balsannye...soawiiiiiiiiiiiiii sgt2 huhuhu


U all tgk lah surat claim kt atas 2.. siap aku  cas kelewatan lagi tuk die..........mane die x marah kn..dh ler aku kuar surat warning..(surat merah cm surat TNB hehe).sbb 2 lah aku x nk duk kt department sell..coz aku nim slalu jew bt silap..dlu keje aku goyang kaki jew tiap masa duk mlyan internet. skrg nim bawu nk gelabah bt keje itu bt keje in kn. baru nk bljar semua hal.....  (pdan ngn muka aku kn)

Wlaupun k.wanie n jeffry (ketua aku) x marah aku tp aku rse brsalah sgt2 mcm aku ni x layak jew duk kt c2...rse cm nk ngis jew coz aku x mmpu bt sperti yg diaorg harapkan tp aku ttap aku berusaha n tabah mnhadapi cabaran yg akan mndatang insyallah...tp kn aku tkut diaorg fedup jew nk ajar aku semua bnda yolh aku ni kn lembab (sdr diri pun)...lgipun duit2 nim mne boleh bt main.silap claim mapusss gue....harap2 diaorg x jemu2 tuk mngajar aku huhuhu...

Thanksss k.wani n jeffery coz u all sggup mmberi tunjuk ajar kt aku dlm semua hal..cayunk u all...kalo nk marah,, u all smpan dlm hati ok..(muahahahaha gila kentang)...

aku n jeffry

aku n k.wanie

ZzzzzZZ....layan jew...wssalamm


No comments: