MeLaMbUng Bil Aku


Assalamualaikum u all...


 
Time cuti x thu nk bt pe kn so aku n adik2 ambik kputusan nk tgk movie KEMBAR SIANG...tgk kt umah jew u all...mne de msa nk tgk wayang (pdahal xpnah pergi hehehe)...so aku swuh jew adik aku bt..mlas r nk ambik thu..yg aku thu hnya Menonton Sahaja hahaha...(bertuah sape dpt kakak cm haku).Mula2 sila tekan ke channel 480 yaaa…. n then tekan B untuk order…
 
 
 
Tekan OK untuk multi select cerita yang korang nak pilih…..  Pap, trus kuar amout sekali kat situ…
so aku kna sediakan duit RM15 untuk membayar bil (terpksa lah aku kna bayar sbb 2 aku swuh adik aku yg bt haha bawu adil kn2)…Lepas pilih tu, dia ada kasi arahan hantar sms ke nombor2 yang diarahkan.. tunggu reply sms tuu...Tak lama pun…(jap jewwww)



...................................Taraaaaaaaaaaa……………………..
Selamat menonton sampai 48jam tayangan non-stop ok!!
Kembar Siang ni tayangan dia kat Channel 486… nk tgk movie lain sila order yg bawu k..
melambung bil astro aku!!!!!!!!!!!!


ZzzzzzZz...layan jew..wssalam



No comments: