JoM KoMeN2

Asslamualaikum u all....

hari nim aku blajar bt CBOX - chat for the social web...dlu aku dh bt bnda nim time mula2 nk bt blog tp aku terdelete trus aku x bt x thu jew smpai skrg..tp bla tgk blog owg lain de CBOX teringin jgak aku nk bt..boleh komen2 kn...hihihi (2pun kalo de owg yg sudi kn huhu).


aku bt CBOX nim ikut by step sperti yg di arahkan...mula2 main hentam jew..aku klik jew mne2 yg bisa d klik (ewah2 ngmong indon lh plak haha)...sekali skala x slahkan kn2...


n then aku dpt coding cm ni..pas 2 aku dpt arahan...aku kna klik dkt design n copy paste dkt html..kemudian save..(small matter jew kn hihi)


taraaaaa akhirnye udah ciap CBOX aku...so u all jom lh komen2 ngn aku..jgn segan2 pilu2 ok...eja ganu bisa mlyan hihihi... CBOX ada kt seblah knan (jgn lebih2 sudah ok)

ZzzZzz...layan jew...wssalamm


No comments: