JANGAN pandang camera!!!

Asslamualaikum u all....

Adoiiii eaaa, tba2 lak terkena tag dgn si Semek nim, so trpksa lah aku buat dengan mood tak tertentu hala yo lh ni first time aku kna tag...dh ler aku x thu lnsung psal CONTEST nim so aku main terjah jew.xpe kn..hehe contest ini di taja oleh Dyanzjha. 

syarat2nye adalah seperti berikut :

1. Jadi FOLLOWER blog INI. (udah) 

2. Buat entry dengan tajuk contest----> JANGAN pandang camera!!!  (udah) 

3. Pilih 1 GAMBAR sahaja. tak kisah la gambar sorang2 @ ramai2..gambar candid ke atau gmbr dari tepi@belakang ke...boley jer...yang penting JANGAN pandang camera okeyhhh!!! Letak banner di atas di dalam entry anda dan link kan terusss ke entry contest ini.  (dibawah n diatas) 

4.Kalau boleh letak lah banner contest ni kat sidebar sekalii...he3 (di tepi sebelah knan) 

5. TAG sekurang-kurangnya 3 orang blogger (lebih lagi digalakkan) dan pastikan mereka tahu. (dibawah n d facebook)

6. Tinggalkan LINK entry penyertaan anda pada bahagian comment entry ini. (di N3 tuan punya CONTEST) 


GAMBAR YANG DIPERTARUHKAN ADALAH.. 

GaMbAr InI...(sudah puas ku cari gmbr jgn pndang camera huhu)


aku nk tag sape erkk...dh ler aku bawu lg dlm blog ni...baham rambang a.k.a mane2 jew aci dop hehehe halal beralal jew kn...ambe bdak bawu blajar ^_^ jgnlah mare yew...so orgnye adalah hakimsape erksowi...

ZZzzzzzZz...layan...wssalammm

2 comments:

kazmyra afkar said...

bagus mung yunk eh...

Eja GaNu said...

byak lah mg...aku baham rmbang jew kak weiii...