SiNgLe Or CoUpLe....MnE LeBiH BaIk??????

Assalamualaikum u all.......


Tgk tajuk cm menarik jew kn...tp story xde mnarik pun...pndapt u all lah mne lebih baik single or couple.... tp pndapt aku lh kn...22 x baik..kalo single kn aku rse cm sunyi sgt2..kdang 2 jelez tau tgk couple lain hpy jew (hellooo aku pun de perasaan k..mmang ptut aku cmbru kn huhu)...time aku de mslah x thu nk kgsi ngn sape..kwn mmang rmai tp aku x ska kwn ngn owg dh kawin or dh de gf...(bkn aku ego k)..tp aku xmo krna khdiran aku hbgan dieorg de mslah.kn2.faham2 jelah kite pun xska bf de kwn prmpuan kn.tp kn time nk dating lak nk mesra rkyat mnja2 ckit x thu nk dating ngn sape...mulalh trpk menyesal xde bf.uduh sgt kew aku ni smpai xde org nk.time aku ssah sape aku nk harpkan ermm mcm2 lah...ni single tp kalo couple lak...time bahagia x igt apa2..tp kalo time de mslah hanya allah yg thu betapa seksa yg menggungnya..nk kuar pun kena kasi thu..nk enjoy ngn kwn2 pun xleh...cembru mlmpau2 tiap masa kna msj (igt aku xde keje lain kew)..pas2 bila gaduh mula lah nk bt perangai yg aku paling benci suka mendesak pas2 nk ngadu kt mak aku..adohai npe aku knal lelaki semua perangai sama jew..org kte kumbang bkan seekor bunga bunga sekutum n rmbut sma hitam tp hati budi x sama..tp aku tgk sama jew..atau aku yg nsb malang jmpa yg sama...ni yg tension sgt..rase cm nk kluar jew dr ngeri ni..p merantau lak berdikari hdup sndri..tp fmly lak x bg..x pcaya kt aku..huhuhu masalah aku nim mengalahkan org dh kawin kn..termenung sana termenung cni..smbil bt keje pun smpat lg termenung...adoi pea nk jd lh aku nim..ermmm ni lah lumrah kehidupan...

aku yg keliru








2 comments:

Anonymous said...

ermmm.couple lbey bek kot..coz ada org tman..tp kne la jge tol2,,,jgn smpy de mslh..lau ad mslh,,mang cm nk mti je asenya.....tp yela kn,,ne ada hbgn yg elok je mmnjg..adat resam la katakan.

Eja GaNu said...

huhuhu thu xpew...so skrg nim sbr je lh kn2