SuRaTaN TaKdIr


Assalamualaikum u all....

hri ni x thu nk cite pasal apa..xde cite best2 pun...tgh2 duk mlayan prasaan tba aku terjumpa kata2 nim " LELAKI YANG BAIK UNTUK PEREMPUAN YANG BAIK MANAKALA LELAKI YANG JAHAT UNTUK PEREMPUAN JAHAT"....rse cm adil kn bila baca kata2 ni..tp masalahnye..npe masih berlaku fenomena mcm pnceraian, pukul memukul n mcm2 lh..ye lah mksd aku npe prmpuan baik dpt lelaki x baik n lelaki x baik dpt prmpuan baik...entahlah kn x thu nk pcaya ke tidak prkara mcm ni..tp bagi aku kn ni semua lumrah kehidupan, mstilah semua 2 allah yg tntukan..ye lah kita hnya mampu merancang dan menetukan adalah die...(cewahh bermadah plk aku ni hehe).


hrp2 lah kn biar lah aku dpt lelaki yg boleh membimbing aku ke jalan yg benar, menjga aku n terima aku seada2nya..tp layak kew aku dpt lelaki cm ni ye lah kn setahu aku....aku nim bkan dlm kategori baik sgt pun...byk kelemahan aku n xde apa yg nk di bggakan pun kn2...dh ler lasak x sopan lgsung...bila ketwa bergegar dnia..hehehehe ank dare sape lh ni kn... (ele rndh dri lak huhu)...tp teringin gak dlm hati ni nk bhagia cm owg lain boleh kew (insyallah kn u all)..jgn lpe doakn tuk aku erkkk....amin hehehe




ZzzzZZzz....layann jew...wsslamm

No comments: