aPa NaK JaDi

Assalamualaikum u all...


hr ni kn u all aku rase cm hilang mood nk bt keje..pagi2 dh kena marah ngn HR coz  aku lpe nk off kn aircond…pot pet..pot pet.die marah aku huhuhu....last2 aku lari cm 2 jew…xkuase aku nk dgr die berleter..tp nk bt cm ne kn dh mmang salah aku yg cuai sgt smpai lpa nk off kn aircond.msti owg marah kn mbazir nmanya..(bwekk nk mntah aku kalo time die xpe lak). mne die x marah kn dh ler cuti 2 hari..…kalo bos bsar yg tgk lg teruk gila aku kena marah.silap2 kena tolak gaji haha(gurau jelah).so bnda yg aku bt skrg nim sabar je lh..(padan ngn muka aku kn haha)



Entah ler x thu aku nk cerita cm ne kt u all...sjak aku tukar department nim kn aku rase cm stress sgt..byk bnda aku jd lpa n bt silap…aku rse cm brat sgt nk pikul tanggjwab nim..kna bt report lagi…kalo btol xpe gak ni asyik salah jew…huhuhu nsb badan lh sape yg jd ketua aku kn…jgn meroyan sudah dpt ank buah cm aku hehehe…


Time nk failing document  kn mata aku nim cm rabun jew nk tgk fail kt dlm almari tu...pdahal fail 2 ada kt dpan mata jew tp still jgak aku x jmpa..pelik bin ajaib kn…nmpk gayanya kna mndi bunga dh aku..apa nk jd ngn aku kn2



So krn kslapan aku sdnri…U all tgk lh hri nim aku kerje tnpa aircond…HR 2 ambik remote aircond kt tmpat aku..nsb baik hri nim hujan xler aku rse pnas n x selesa nk bt kerja…


Tnpa aircond..n stress kerja bnyak aku still senyum sokmo hahaha gila kentang aku nim…owg marah kew apa kew aku still senyum sokmo biar owg naik muntah tgk aku still senyum tp aku bkn gila OK!!!! (sblum owg ckp baik aku ckp dlu hihi)

 
zzZZZzz...layan jew,,wssalammm

No comments: