KeNaNgAn BeRsAmA JaCoB

Asslamualaikum u all.......

Dah ckup rsenye aku join segmen tuk hri nim hehe xmo tamak2 nti tuhan marah xtau.. (ewah2 baik plak aku hri nim haha)..best tau join mcm2 segmen tak d sgka blog kita pun jd popular mcm blog owg lain...(xcaye sudah) so skrg nim pasal segmen kita tolak tepi coz aku nk cite sal kenangan aku n my prendzz bersama jacob plak hihih..u all semua msti dh thu kn apa itu Jacob!!! tpu r kalo ckp x thu ..aku tumbuk kang hahaha..kalo x thu jgak search sndri kt GOOGLE..

tp kn cite nim dh lama pun, rsenya thun lpas kot..aku pun xigat dh bila we all join..arghhh xkira lme kew bawu nk kuar jgak n3 nim hehe coz pic die lawa2 lebih2 lg bersama Fafau *Farah Fauzana* n FBI *Faizal bin Ismail*...

Jacob dtg ganu coz nk promosi *Gaya Hidup Sihat Bersama Jacob*...rmai gila yg dtg join hri 2 trmasuk aku n my prendzz....we all jogging2 bersama fafau n FBI..bt senaman arobix lah n mcm2 aktiviti yg ado...rugi tau kalo x p..xpasal aku pnteng keje hari 2 haha melayang duit gaji aku..tp xpe lah berbaloi coz hri 2 we all happy sgt2..yo lh dpt brgmbar ngn artis,,ko hado cm 2...xdo kn2..so jgn jelezzz ok!!! so skrag ni aku nk publish semua gmbar Kenangan Bersama Jacob tuk tontonan umum...layan jewwwwwwww...^^^^^


terbaik punya peace!!!!
tgk sana!!!!!!!! *kata fafau*

badut yg menakutkan haha *bg aku ler*

we all lagi!!!

  Bersama Jacob..nyumyy!!!!!

 peaceeee bersma fafau

 eeee x senonoh haha

 Fafau n FBI

the boys mengedixxx

 kanak2 rebena haha

 aku just tgk jew

 aku n my best prendzz *don't gosip2 ok*

n the last we all makang2

memang best ler kalo jacob bt aktiviti cm ni lg bole aku join lg hehe...coz aku ni malas nk berjogging kalo ari biasa2 so cm ne lah badan aku nk krus kn huhuhu

p/s : dorang bkn skandal aku erkk...just my prendzz jew...dont gossip2 ok!!

ZzzzZZz..layan jew...wssalam

No comments: