KeTe IdAmAn

Assalamualaikum u all....

Kat bawah sana adalah kete  idaman aku tau....entah bila agaknye aku dpt beli kete cm tu kn uhuk uhuk!!!..mati hidup semula xkn dpt kot..aku xmmpu lah u all..so jgn ko mmpi haha....*sdr dri pun* tp x slahkan kalo kita ada impian...ke slah u all..confius lak aku nim ^_^

“mak owg nk kete...owg nk kete...nk kete...nk kete jgak!!! “ Hahaha agaknye kalo aku ckp kt mak akuu cm 2 mak aku kasi tak...tp aku rase lah kn bkn stakat kete aku dpt sekali ngn buah tngan adalah hohoho...igt nk beli kete cm beli ikan kt pasar kew so jgn mmpi lh ko eja ganu woii...mau bikin panas jew..ko bawak lah moto kapcai ko..ada hati nk pkai kete kn..hihihi

Aku pun xthu kete tu milik sape...tba2 aku tgk pic  kt dlm laptop ada gmbr kete...aku tgk cm sweet jew so aku jd kn lh kete nim kete idamanku..haha...so kpada tuan punya kete xyah nk bngga2 lah aku letak pic kete ko kt cni...aku cm pnjam sat jew...mood : stacy jahattt


ZZzzzZZ...layan jew wsslamm



No comments: