Bergedixx Tim3

Assalamulaikum u all...

Slpas aku n my famliy pie shopping sakan ari 2.....we all pun pie makang2 kt kedai tuk isi perut..yo lh dh penat bershopping sakan...so habuanye kita terjah kt bawah ^_^

 kedai nim lah we all p makang2..kedai biasa2 jew...xmmpu nk kedai mahal2 (bajet haha)

 tgk muka syafiq..muka kekenyangan haha sape swuh mkn byk2

 aku mkn tomyam cmpur jew..peberet aku tuuu hihi (pdhal diet)

we all dh mula mengedixx so jgn muntah ok hahaha
^
^
^
^









taraaaaaaaaa kn aku dh ckp gedixx smacm jew kn lebih2 lagi budak kecik nim....geram aku tgk die..mcm  owg dewasa dh...time nk mengedixxx xpayah plak kita nk ajar...siap die yg ajar kita....hehehe...

p/s : abaikan jew kalo pic x lawa k coz aku pkai hp murah jew huhuhu..camera ado tp baterinye xado hikhik

ZzzZzzz...layan jew...wsslamamm

No comments: