HoReYyYy!!!!!! DpT MaIn TeRnEt Fr33

Assalamualaikum u all........

Suka nye aku dpt main ternet freee mlm ni.....kn best kalo tiap2 mlm dpt main ternet free haha gila kentang tol bdak nim...xyah aku curik2 main blog kt opiz kn huhuhu ye lh u all...dh lme aku x bayar brok naik band hahaha...bkn xde duit ok..tp my titop aku rosak xthu sbb pea..so bt pea aku bayar kn tp x pakai...bt rugi jew...so mlm ni aku dpt terjah wireless jiran sebelah umah...thankk sdi share ternet kt aku...(iklas ke tidak haha)....

actualy aku ni excited tau coz blog aku dh rmai owg follow...ni pun kes aku join blog abg ben....x sia2 aku join kn2...msti u all dh knal kn sapekah gerangannye..abg ben kn glamour dlm dnia blog...huhuhu...rmai gile pengikut abg ben trmasuk aku....so truskan usaha anda untuk follow aku (ewah2 sdap hati jew pksa owg follow kn...jgn lyn sgt eja ganu nim tgh meroyan hihihih),,,anway thanks sape2 yg sdi ziarah blog aku yg x sberapa ni....Kehadiran anda sgt2 lah di hargai...^_^


kalo u all nk thu tgh syok sgt aku duk layan ternet free smpai aku terlupa nk tgk cerita GEMILANG kt tv3 kul 9.00 mlm...aduh sakit hti tol lah..aku x ska tgk cerita trgantung cm 2...xpasal2 aku menyumpah kt dri sndri...tgk lam ternet je lah...(xskee tgk lm ternet coz lembab cm ciput)


so sblum akhiri n3 nim kena letak pic tuan tanah ke daun dlu,...sape2 yg dh boring tgk wajah ini...sila abaikan ok hehehe

ZzZzzz...layan jew...wssalam










No comments: