KeCiNtaAn DeMaN


Assalamualaikum u all....

Hari nim aku cuti u all so jgn jelesssss ok.(kasi s byk sikit haha)...kalo kt pntai timur jumaat sabtu we all cuti so aku xde plan pun nk g mne2 just duk umah jelah...kalo nk g mne2 pun xleh gak coz kecintaan aku tba2 jew deman panas..padahal smlm die ok jew..time aku nk kjut die bgun tdo nk swuh mndi die ada ckap “along npe erk kalo bgun adik rasa pening kalo baring x pening lak”..aku igtkan die sgaja bagi alasan cm 2 kot2 die xmo mndi...pas2 aku pksa gak die mndi.

Pas mndi trus die trun bawah baring kt dpan tv..aku tgk cm lemah jew budak nim..ishh die nim btol2 dman kew rase brsalah lak kn xcaye apa yg die bagi thu..pas 2 kn tba2 die ckp trse nk mntah...aku nie dh panik tkut2 die mntah kt c2 kew... trus die lari p toliet..byk gila die mntah..badan lak makin panas..trus aku bagi die mnum air masak..nsb baik lh  die nim bkan jenis yg suka merengek..

So abah n mak aku pun bawak die p klinik..dktr ckp pea erk lpa lak aku hihihi..mybe silap mkn kot yo lh dh byak kali die mntah..mkn sikit mntah.. tp kn kalo die dman sunyi lah umh aku...yo lah dia duk baring jew..tp kalo x dman riuh lah umah aku die duk asyik pot pet jew mnjang pas2 ska lak bt sepah..pntg kalo aku p keje msti die main barang pape lam bilik aku...ado lh 2 yg die brkenan..eee gram tol lah time 2..nk marah xleh adik ksygan lh katekan hihihi *ayat syafiq*

Aku harap esk deman die dh baik..cian r kalo tgk bdak kecik dman...kita yg dewasa nim pun x larat nk menggungnye apatah lg budak kn..so along harap adik cepat sembuh..along rndu nk dgr adik duk POT PET...POT PET...mcm murai haha



ZzzzZZZz...layan jew..wssalmm


No comments: