ShOpPiNg SaKaN


assalamualaikum u all....

Kalo u all nk thu tiap2 bulan mak aku akn p supermarket coz nk beli barang dapur tuk 1 bulan..biasanya aku pun kna join sekali coz barang byak trpaksa bwak 2 troli..so aku pun ambik ksmpatan ler cari barang aku coz aku blom dapt gaji hehehe…(upah bawak troli).

aku n adik sbuk bergedixx

 mak, abah n syafiq sbuk cari barang

 ni lh troli yg aku bawak berat u all..

 ni troli 1 lagi syafiq yg bawak mcm2 ada
 taraaaaaa yg ni paling aku suka...sayur2ran..lebih2 lagi kalo fresh fuhh lg aku suka..geram aku tgk..hbis semua aku kebas kt supermarket... nsb baik bkan aku yg bayar hehe..kalo u all nk thu bajet dlam sebulam dlm 4oo lebih cm 2 r...byk gile kn...mcm nk bkak kedai lak..ermm kt umh aku tu skjap jew hbis mkanan...tgk tuan pnya badan lak hahaha

p/s : balik shopping sakan we all p mkang2 n skali ngn mengedixx hihhi..nti aku story ok,,,papaiii

zzZZZzz...layan jew,,wssalammm

No comments: