BoLa...BoLa...BoLa..


Assalamualaikum u all...
 
Tgk tajuk e3 pun dh thu bowrink kn.....eeee bkn pea u all aku tension dgn adik2 ksygan aku tuh....tiap2 mlm tgk bola...aku nk tgk chanel lain pun xde mood...aku pun mnat gak bola tp xkn tiap2 mlm nk tgk bola kn...nk mntah aku..aku ptong astro bawu thu..bawu padan muka xleh tgk bola,muka dieowg  tuh layak tgk tv 1,2,& 3 jew.....hahaha diaowg blom knal siapa aku..tp aku ni xleh ambik kira sgt pun..mulut jew ckp cm 2 pdahal  x smpai hati pun nk ptong..bkn syg dieowg ok tp syang kt movie2 aku tuh hahaha..


So time dieowg layan bola..aku lak tgh layan colek mmpelam..best u all mkn colek mmplam smbil tgk bola haha...kalo game die best aku join tgk skali..tp kalo xbest aku lyn tv biasa jew..xkuasa aku tgk ok..


ni lh colek mempelem yg aku bt hahaha..sodap tau tp aku x thu lh u all pggil apa,,,,


aku mkn ngn adik jew...pedas gile beb tmbah plak dgn buah mmplam masam hihi...adik aku entah brapa kali die mnum air haha cian dia..


pedas2 pun byak die mkn...kalo u nk thu adik aku ni mnat gile mkn asam2...so die pntang jew kalo tgk aku mkn asm..ni kalo mak aku thu aku ajak adik mkn asam msti teruk aku kena marah yolh tkut adik skit pewut...bdak2 fham2 jelah kn..sensetif bangat,,, hihhi


ZzzZzzz...layan jew...wssalam

No comments: